Osmaniye Genel

Telefon çekmeyen mezrada vatandaşlar elektrik direğine çıkıyor

Malatya’nın Akçadağ ilçesinde yaşayan vatandaşlar, deprem sonrası cep telefonu şebekesinin çekmemesi nedeniyle görüşmelerini elektrik direklerine çıkarak yapmak zorunda kaldıklarını belirterek yetkililerden çözüm istedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu