Osmaniye Genel

Erdoğan'dan ABD-İran anlaşmasına ilk yorum: Sabotajlara karşı dikkatli olunmalı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD ile İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşıladığını belirterek anlaşmanın bölgede kalıcı huzur ve güven ortamına katkı sağlamasını temenni etti. Erdoğan, imzalar atılana kadar gerilimi artıracak söylem, tahrik ve eylemlerden kaçınılması gerektiğini vurgularken, olası sabotaj girişimlerine karşı da dikkatli olunması çağrısında bulundu. Ayrıca Pakistan, Katar ve Suudi Arabistan’ın diplomatik katkılarına teşekkür etti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu