Osmaniye Genel

Fenerbahçe Beko'da şampiyonluk sevinci

Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Barış Göktürk, Basketbol Süper Ligi’nde şampiyon olan Fenerbahçe Beko’ya teşekkür ederken, yönetici Ömer Onan da yeni yönetim olarak daha büyük başarılar için çalışacaklarını söyledi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu