Osmaniye Genel
Kayserispor yönetimi ilk toplantısını gerçekleştirdi

Kayserispor Yönetim Kurulu, Başkan Ali Çamlı başkanlığında Recep Mamur Tesisleri’nde ilk toplantısını gerçekleştirdi. Toplantıda mali, idari ve sportif gündem kapsamlı şekilde ele alındı; yeni sezon hazırlıkları, transfer çalışmaları ve mali yapı değerlendirildi. Bir sonraki toplantının 29 Haziran 2026’da yapılması kararlaştırıldı.

