Osmaniye Genel

Türkiye-ABD maçının ardından

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD’yi 3-2 yenen A Milli Takım’da Orkun Kökçü, turnuvadan elendikleri için üzgün olduklarını, tüm Türkiye’den özür dilediklerini ve gelecek turnuvalarda daha başarılı olmak için ders çıkaracaklarını söyledi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu